19-08-2014 11:27
Zoals jullie weten is de zomervakantie bijna voorbij, dat betekend voor iedereen dat we nieuwe school spullen moeten halen. Om ongeveer te weten wat je ongeveer moet hebben, schrijf ik nu een artikel over school!
Ik heb allerlei spulletjes gehaald die ik aan jullie zien:
 
 
 
AGENDA:

Dit wordt mijn agenda voor het komende schooljaar. Hij is bij de HEMA te koop en hij kost 7.99. Ik heb deze gekocht omdat ik mijn vorige weinig gebruikte en het onzin vond om een hele dure te halen.

 

 

 

 

ETUI:

 

Deze 2 etui's heb ik gehaald, omdat ik vorig jaar altijd een overvolle etui had. De etui met bloemetjes heb ik ook bij de HEMA gehaald die koste iets van 2 euro. De 2e etui (onder in het plaatje) heb ik bij de V&D gehaald volgens mij was deze etui was volgens mij 2.99.

 

 

 

 

SCHRIFTEN:

Ik heb twee pakken schriften gehaald. De zilveren schriften waren 3.19 en het andere pak met verschillende kleuren waren 3 euro. Allebei de pakken heb ik bij de V&D gehaald.

 

 

WISKUNDE SCHRIFTEN:

Deze heb ik bij de V&D gehaald

Deze schriften zijn ongeveer 1 euro per stuk.